مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-30سياسي

پخش اذان از مساجد به آرامش روانی جامعه کمک می کند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر نقش پخش اذان با صدای دلنشین در آرامش جامعه گفت: بسته بودن مساجد که دلیل آن پیشگیری از شیوع کرونا ویروس است، -  حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آنچه امروز جامعه به ویژه نسل جوان نیازمند آن است اخلاق، احکام و عقاید اسلامی می باشد که باید در مساجد و تکایا مورد توجه قرار گیرد و بسته بودن مساجد نباید موجب قطع پخش اذان شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بر پخش صدای اذان از تمام مساجد تاکید کرد و گفت : در این روزها که همه در گیر ویروس کرونا هستیم، شنیدن اذان با صدای دلنشین از مساجد در سطح شهر آرامش خاصی به جامعه و انسان ها خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی مساجد گاها موجب شده است که خادمین مساجد صدای اذان را نیز قطع کنند، گفت: صدای اذان نباید خاموش شود، یعنی درست است که مساجد تعطیل است اما برای اعلام اوقات شرعی و همچنین ادای فریضه نماز که اتفاقا واجب الهی نیز است، باید اذان از مساجد پخش شود.

کرمی تصریح کرد: امیدواریم پس از قطع زنجیره کرونا دوباره شاهد اقامه نماز در مساجد استان به صورت جماعت باشیم چرا که یکی از موارد تاکید شده در دین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش اذان از مساجد به آرامش روانی جامعه کمک می کند

پخش اذان از مساجد به آرامش روانی جامعه کمک می کند