مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 18:552020-03-30اقتصادي

کرونا تخصیص بودجه دانشگاه ها را با چالش مواجه کرد/ 20 درصد بودجه پرداخت نشد


در روزهای ابتدایی اسفند هنوز 40 درصد بودجه سال 98 دانشگاه ها پرداخت نشده بود و در پی بروز ویروس کرونا در کشور، معاون اداری و مالی دانشگاه تهران از پرداخت نشدن 20 درصد بودجه دانشگاه در پایان سال خبر داد.

- به خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در روزهای ابتدایی اسفند هنوز 40 درصد بودجه سال 98 دانشگاه ها تخصیص داده نشده بود.

تا پایان اسفندماه 98 هم وضعیت اضطراری ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اوضاع تخصیص بودجه های دانشگاه ها را با چالش مواجه کرد.

در پیگیری آخرین وضعیت تخصیص بودجه در سال 98، سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: بودجه سال 98 دانشگاه تهران به طور کامل پرداخت نشد و حدود 20 درصد بودجه سال 98 پرداخت نشده باقی ماند.

به گفته وی، حقوق اسفند کارکنان دانشگاه و مبلغی پرداختی در قالب سایر هم هنوز دیرتر از سال های دیگر پرداخت شد و قطعا پرداخت حقوق ها نسبت به تحصیص بودجه باقی مانده دانشگاه ها در اولویت دولت بوده است.

*پرداخت بودجه دانشگاه بعد از واریز حقوق وی تاکید کرد: در واقعیت هم خزانه دولت در شرایط اضطراری کرونا با چالش مواجه شد، حتی مالیات هایی که دولت باید در 2 ماه اخر سال وصول می کرد را نتوانست بگیرد و کاهش قیمت نفت هم دیگر چالش دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تخصیص بودجه دانشگاه ها را با چالش مواجه کرد/ 20 درصد بودجه پرداخت نشد

کرونا تخصیص بودجه دانشگاه ها را با چالش مواجه کرد/ 20 درصد بودجه پرداخت نشد