مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:002020-03-31فناوري

حمایت شهرداری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران  از موافقت شهردار از بازیگران زیست بوم نوآوری در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرجو در توییتی اعلام کرد با پیشنهاد مرکز تهران هوشمند و دستور شهردار تهران حمایت ویژه شهرداری از بازیگران زیست بوم نوآوری در شرایط شیوع کرونا اعلام شد.

وی ادامه داد: تسهیل استقرار کسب و کارهای نوآور و تعویق برخی احکام صادره محورهای اصلی این ابلاغیه هستند.

در نامه ای که 10 فروردین ماه شهردار تهران به شهرداران مناطق 22 گانه در خصوص شرکت های دانش بنیان، خلاق و استارت آپ ها ابلاغ شده آمده است: با توجه به تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به اینکه لایحه هدایت و حمایت از زیست بوم نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار دارد مقتضی است شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این گونه کسب و کارها حمایت کنند.

بنابراین کلیه شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و خلاق مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شتاب دهنده ها، شرکت های استارت آپ و نوپا دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای شهر تهران مجاز به استقرار در اماکنی با کاربری مسکونی و بهره مندی از تسهیلات بند 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شهرداری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها

حمایت شهرداری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها