مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:202020-03-31اقتصادي

خیز اوقاف برای «جهش تولید» با سرمایه گذاری در موقوفات


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای دستیابی به جهش تولید می توان از ظرفیت سرمایه گذاری در موقوفات استفاده کرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای دستیابی به جهش تولید می توان از ظرفیت سرمایه گذاری در موقوفات استفاده کرد.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای دستیابی به جهش تولید باید فعالیت هایی که در حوزه های مختلف اقتصادی و حتی فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش های مولد کشور انجام می شود، به تولید ثروت و ایجاد ارزش افزوده بی انجامد.

وی عنوان کرد: با توجه به تنوع نوع رقبات در حوزه موقوفات، ظرفیت خوبی در حوزه وقف برای ارائه طرح و برنامه های مختلف در بخش های مسکونی، تجاری، صنعتی، بهداشتی، تکمیل زنجیره تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه بخش های کشاورزی و معدنی از جمله ظرفیت های این استان برای توسعه اقتصادی به شمار می رود، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از موقوفات نیز به زمین های کشاورزی اختصاص دارد و اخیرا یک زمین معدنی موقوفه نیز احیا شده که سرمایه گذاری در آن ها در دستور کار قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: از طریق سرمایه گذاری در موقوفات، اقدام به ایجاد دو باغ زیتون به مساحت 350 هکتار و 30 هکتار خواهد شد و اراضی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز اوقاف برای «جهش تولید» با سرمایه گذاری در موقوفات

خیز اوقاف برای «جهش تولید» با سرمایه گذاری در موقوفات