مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-31اجتماعي

طراحی و ساخت گیت ضدعفونی کننده


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به طراحی گیت های ضد عفونی کننده کرده است.

- یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به طراحی "گیت های ضد عفونی کننده" کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گیت های ضد عفونی کننده در دو مدل Indoor و Outdoor تولید می شوند که می توان از آن ها جهت ضدعفونی کردن افرادی که قصد ورود و یا خروج از مکان ها و ساختمان ها را دارند بهره برد.

مهندس فدوی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازنده این گیت ها، گفت: فرایند ضدعفونی کردن این گیت ها به شکلی طراحی شده است که زمانی که افراد از آن گذر می کنند تمامی اندام های آنها با مواد ضد عفونی کننده مورد مه پاشی قرار می گیرد که این امر به از بین رفتن آلودگی از سطح بدن افراد می انجامد.

وی افزود: در این دستگاه از سنسورهای حرکتی استفاده شده که این امکان را فراهم می کند که تنها در زمان عبور افراد از این گیت ها فرایند ضدعفونی کنندگی صورت پذیرد که این خود باعث صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی کننده می شود.

مهندس فدوی عنوان کرد: مخزن 100 لیتری به کار رفته در این تونل ها مداومت کاری آن را برای مه پاشی در تمام مدت روز فراهم می آورد و همچنین کفی های مورد استفاده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت گیت ضدعفونی کننده

طراحی و ساخت گیت ضدعفونی کننده