مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-31پزشكي

نوجوان دلواری فرشته نجات سه هم وطن خود در عید 99 شد


رییس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نخستین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال 99 با رضایت خانواده نوع دوست نوجوان دلواری و اهداء عضو به سه بیمار رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنده یاد ابوالفضل مباشری پس از تصادف با موتورسیکلت با آسیب جدی به سر در تاریخ سوم فروردین ماه در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری شد.

وی افزود: متأسفانه شدت آسیب واردشده به سر، موجب بروز مرگ مغزی این نوجوان 19 ساله شد.

رییس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و خانواده مرحوم مباشری عنوان کرد: پس از تایید قطعی مرگ مغزی، با ایثار خانواده نوع دوست مباشری در رضایت به اهدای اعضای فرزندشان، چند هم وطن نیازمند به دریافت عضو برای بازگشت به زندگی امیدوار شدند.

باقری گفت: دو کلیه و کبد زنده یاد مباشری برای نجات جان سه هم وطن نیازمند به دریافت عضو برای انجام عمل پیوند به بیمارستان صدرا در شیراز ارسال شد.

رییس مرکز فراهم آوری اعضاء پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون با انجام این ایثار ماندگار 67 هم استانی فرشته نجات جان هم وطنان نیازمند به دریافت عضو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان دلواری فرشته نجات سه هم وطن خود در عید 99 شد

نوجوان دلواری فرشته نجات سه هم وطن خود در عید 99 شد