مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 08:452020-04-01سياسي

مسلمانان در موسسات خیریه آلمان با رفتار نژادپرستانه روبرو می شوند


مسلمانان در فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه در آلمان نقش مهمی ایفا می کنند اما افکار عمومی به آن ها اعتماد ندارد و حتی در موسسات خیریه آلمان، - با رفتاری نژادپرستانه روبرو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، کنستانتین واگنر، استاد دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینتس معتقد است که جامعه آلمان، سازمان های خیر و فعال در حوزه های بشردوستانه را به خودی و ناخودی تقسیم می کند.

به گفته او، مسلمانان در فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه در آلمان نقش مهمی ایفا می کنند، اما افکار عمومی به آن ها اعتماد ندارد و حتی داوطلبان مسلمان و رنگین پوست در موسسات خیریه آلمان، با رفتاری نژادپرستانه روبرو می شوند.

او که تحقیقات گسترده ای درباره نابرابری های اجتماعی، نژادپرستی علیه مسلمانان در رسانه های جمعی و همچنین اسلام در اروپا دارد، به سایت اسلامیک گفته است که داوطلبان مسلمانان برای حضور در فعالیت های بشردوستانه با چالش های زیادی روبرو هستند.

در ادامه گفتگویی که با وی انجام شده است را می خوانید؛ *بسیاری معتقدند که مسلمانان خیر و سازمان های خیریه اسلامی در آلمان با چالش روبرو هستند.

نظر شما در این باره چیست؟ اول از همه باید تاکید کنم که مسلمانان آلمان در فعالیت های بشردوستانه و داوطلبانه نقش مهمی ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمانان در موسسات خیریه آلمان با رفتار نژادپرستانه روبرو می شوند

مسلمانان در موسسات خیریه آلمان با رفتار نژادپرستانه روبرو می شوند