مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-01سياسي

انتشار فراخوان مهرواره «نقل سپید خنده»


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان «نقل سپید خنده» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز با عنوان نقل سپید خنده خبر داد.

سیدمحمد قلمکاریان با بیان اینکه حفظ یک فضای خانوادگی آرام و دلنشین برای ایجاد احساس امنیت در بین اعضای خانواده از اهمیت اساسی برخوردار است، اظهار کرد: این روزها که شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا باید در خانه بمانند و مراسم و مهمانی ها نیز لغو شده اند، بهانه گیری کودکان، برای خانواده ها به معضلی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان بر آن شد تا با برگزاری مهرواره نقل سپید خنده از نویسندگان، شاعران، تصویرگران و فعالانی که در حوزه کودکان و نوجوانان قلم می زنند بخواهد که به این ویروس همه گیر با چشم طنز بنگرند و مرتبط با آن به خلق اثر بپردازند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با اشاره به هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده توسط انجمن فعالان کودک و نوجوان این کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره طنز بهانه ای است برای خلق تازه ترین لبخندها در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان مهرواره «نقل سپید خنده»

انتشار فراخوان مهرواره «نقل سپید خنده»