مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 00:002020-04-01ورزشي

رییس هیأت دو و میدانی اصفهان: سال 98 به اندازه 4 سال برنامه داشتیم


رییس هیأت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در سال 98 حداقل به اندازه چهار سال گذشته اجرای برنامه داشتیم و در بین تمامی هیأت های ورزشی رتبه اول را از نظر اجرای برنامه کسب کردیم.

- محمدرضا برکت امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان درباره عملکرد هیأت دو و میدانی اصفهان در سال 98 اظهار داشت: در سال 98 حداقل به اندازه چهار سال گذشته اجرای برنامه داشتیم، در ابتدای سال برای اولین بار میزبان مسابقات ماراتن در اصفهان بودیم، همچنین مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور را داشتیم؛ اقدام قابل توجه دیگر برگزاری مسابقات انتخابی برای اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری در همه رده ها بود.

رییس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: آوردن باشگاه سپاهان به جمع تیم های لیگ برتر دو و میدانی پس از چندین سال از دیگر اقدامات دو و میدانی اصفهان در سال 98 بود که این تیم با وجود آماده شدن در ده روز قبل از آغاز لیگ موفق به کسب مقام دوم در بخش آقایان و مقام سوم در بخش بانوان در کشور شد و در سال آینده نیز در مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی با بیان این که بیش از 90 درصد برنامه های پیش بینی شده در سال 98 عملیاتی شد، عنوان کرد: نسبت به سال گذشته بیش از 200 درصد افزایش برنامه در استان داشتیم و در بین تمامی هیأت های ورزشی رتبه اول را از نظر اجرای برنامه کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت دو و میدانی اصفهان: سال 98 به اندازه 4 سال برنامه داشتیم

رییس هیأت دو و میدانی اصفهان: سال 98 به اندازه 4 سال برنامه داشتیم