مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-02سياسي

اعتماد امام و رهبری به آیت الله کریمی بیانگر جایگاه متعالی ایشان بود


آیت الله عسگر دیرباز روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وجود آیت الله کریمی که بسیار ساده زندگی می کرد، برای نظام اسلامی فایده های بی شماری داشت و علمای بسیاری در کنار ایشان درس علم و اخلاق را فراگرفتند، به همین علت رحلت ایشان نیز همچون وفات سایر علمای برجسته، واقعه ای دردناک بود.

وی افزود: ارتحال این عالم ربانی برای همه حوزه های علمیه به خصوص حوزه های علمیه استان مازندران فقدانی بزرگ است، ایشان دارای شخصیتی شناخته شده در میان علما و طلاب حوزه های علمیه بود و باید سیره زندگانی ایشان برای تربیت نسل های بعدی حوزه و مراکز دینی همچنان حفظ شود.

وی ادامه داد: ایشان ابتدا در حوزه علمیه بابل مشغول تحصیل علوم دینی و پس ازآن وارد حوزه علمیه قم شد، بعد از کودتای سال 1332 به نجف اشرف مهاجرت کرد و در جریان آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) به جمع یاران ایشان پیوست و تا پیروزی انقلاب اسلامی در این راه فداکاری کرد.

رییس دانشگاه قم گفت: آیت الله کریمی در عین توجه به امور انقلاب و نهضت امام راحل(ره) به فراگیری و همچنین تدریس دروس دینی نیز اهتمام لازم را داشت.

وی افزود: بعد از تشکیل مجلس خبرگان قانون اساسی در سال 58 ایشان هم در این مجلس برای تدوین قانون اساسی حضور داشت، همچنین در زمان حیات امام راحل(ره) و پس ازآن در دوران رهبری رهبر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد امام و رهبری به آیت الله کریمی بیانگر جایگاه متعالی ایشان بود

اعتماد امام و رهبری به آیت الله کریمی بیانگر جایگاه متعالی ایشان بود