مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-03اقتصادي

امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در کردستان فراهم است


ادریس شریفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشترکان با پرداخت به موقع قبوض آب، شرکت آبفا را در تامین آبی سالم و پایدار یاری دهند چرا که درآمد این شرکت تنها از طریق فروش آب و پرداخت قبوض مصرفی تامین می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستور وزارت نیرو به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان پرداخت آب بهای مصرفی اسفند سال قبل تا پایان اردیبهشت امسال وجود دارد، اضافه کرد: مشترکانی که توان پرداخت صورتحساب مصرفی را دارند آن را به زمان دیگری موکول نکنند تا بیشتر بدهکار نشوند و کمکی برای شرکت آبفا نیز باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان با تاکید بر اینکه آب هیچ مشترکی حتی در شرایط عادی نیز قطع نمی شود، یادآور شد: در صورتی که مشترکی بعد از چهار دوره قرائت کنتور و اخطارهای لازم، اقدام به پرداخت قبض مصرفی نکند، به صورت قانونی با او برخورد خواهد شد.

شریفی به افزایش بیش از 20 درصدی مصرف آب در کردستان پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از مشترکان درخواست می شود، ضمن رعایت نکات بهداشتی، آب را به صورت بهینه مصرف کنند تا با مشکل افت فشار یا قطعی آب در برخی نقاط مواجه نشویم.

در حال حاضر 27 شهر، 378 هزار مشترک در بخش آب و 363 هزار مشترک بخش فاضلاب از خدمات شرکت آبفای شهری کردستان بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در کردستان فراهم است

امکان پرداخت غیرحضوری قبض آب در کردستان فراهم است