مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-03اقتصادي

«سونی» صندوق 100 میلیون دلاری کمک به قربانیان کرونا راه انداخت


شرکت سونی 100 میلیون دلار برای کمک به افرادی که تحت تاثیر کروناویروس قرار گرفته اند، اهدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت سونی دیروز پنج شنبه اعلام کرد صندوقی 100 میلیون دلاری راه اندازی کرده تا به افرادی کمک کند که تحت تاثیر کروناویروس جدید قرار گرفته اند.

این کمپانی واقع در توکیو گفت: این ابتکار بر سه حوزه اثرگذار خواهد بود؛ حمایت از افراد حرفه ای عرصه پزشکی که در خط مقدم مقابله با بیماری قرار دارند، کمک به کودکان و مدرسانی که باید از راه دور کار کنند، و حمایت از اعضای جامعه خلاق در صنعت سرگرمی که به شدت تحت تاثیر گسترش ویروس قرار گرفته است.

این شرکت همچنین گفت هر چقدر که 110 هزار کارمندش در سراسر جهان به این افراد پول اهدا کنند، سونی هم به همان میزان پول اضافه می کند.

صندوق حمایتی این غول تکنولوژی و سرگرمی ژاپنی در حالی راه اندازی شده که تعدادی از بازیگران بزرگ صنعت سرگرمی و شرکت های تکنولوژی هم حرکت های مشابهی انجام داده اند.

نت فلیکس 100 میلیون دلار به افراد حرفه ای بخش تولید اهدا می کند که از کار بی کار شده اند، لایو نیشن 10 میلیون دلار برای حمایت از کارکنان کنسرت ها کنار گذاشته و فیس بوک گفته 100 میلیون دلار در حمایت از صنعت اخبار سرمایه گذاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سونی» صندوق 100 میلیون دلاری کمک به قربانیان کرونا راه انداخت

«سونی» صندوق 100 میلیون دلاری کمک به قربانیان کرونا راه انداخت