مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-03اقتصادي

بیش از 300 مکان عمومی در خلخال گندزدایی شد


علی ملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با همت واحد مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال و ارگان های مختلف اجرا شد.

وی از افزایش شدت بازرسی از واحدهای تجاری و صنفی فعال و نانوایی های خلخال از زمان شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهارداشت: با بکارگیری گروه های بازرسی متعدد و همراهی تعزیرات، اماکن نیروی انتظامی ،اداره صمت و اتاق اصناف از بازار و سایر اماکن خلخال بازدیدهای متعدد در ارائه شیوه های پیشگیری از کرونا به بازاریان صورت گرفته است.

وی به پلمب 50 واحد صنفی متخلف در 15 روز فروردین ماه امسال در راستای افزایش شدت برخورد با صاحبان واحدهای صنفی بی توجه به هشدارهای بهداشتی مقابله با کرونا در خلخال اشاره کرد و گفت: واحدهای صنفی متخلف که به رعایت موازین بهداشتی مربوط به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا بی توجه بودند پس از چندین بار تذکر به شدت برخورد شده و علاوه بر پلمب محل کسب و تعطیلی ، صاحبان این اماکن تجاری به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شدند.

ملکی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 10 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از واحدهای صنفی این شهرستان جمع آوری و معدوم شده ، افزود: در نیمه اول فروردین ماه امسال نیز به همت کارکنان واحد مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی خلخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 مکان عمومی در خلخال گندزدایی شد

بیش از 300 مکان عمومی در خلخال گندزدایی شد