مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-04ورزشي

فرنگی کار قم یکی از 5 ستاره کشتی المپیک


فدراسیون جهانی کشتی «فیلا» نام ستاره فرنگی کار استان قم را در جمع برترین کشتی گیران راه یافته به بازی های المپیک 2021 توکیو ژاپن قرار داد.

- خبرگزاری فارس - رضا جعفری: در شرایطی که برگزاری بازی های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا از سال 2020 به سال 2021 تغییر پیدا کرد، تنها سهمیه ای که ورزش استان قم در سال 1398 از انتخابی های این رویداد بزرگ ورزش دنیا به دست آورد از رشته کشتی فرنگی بود.

کشتی فرنگی یک رشته مدال آور برای ورزش قم رشته کشتی فرنگی که در تمام سال های فعالیت خود همواره یک رشته ورزشی موفق و مدال آور برای ورزش استان قم بوده، در سال 1398 با عضویت یکی از نخبه ها و استعدادهای این رشته یعنی علیرضا نجاتی در ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای 2019 قهرمانی جهان بار دیگر برای ورزش قم افتخارآفرین شد.

علیرضا نجاتی در جریان رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که شهریور ماه سال گذشته در شهر نورسلطان قزاقستان به انجام رسید، در وزن 60 کیلوگرم برای تیم ملی کشتی ایران به میدان رفت و تنها با قبول یک شکست در مرحله نیمه نهایی، با مقام سوم و نشان برنز این رقابت ها دست پر به کشورمان بازگشت.

نشان برنز فرنگی کار قم از مسابقات جهانی 2019 نجاتی در نخستین رقابت خود از مسابقات جهانی 2019 به میزبانی شهر نورسلطان کشور قزاقستان به مصاف سیداله تاژایف از ترکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کار قم یکی از 5 ستاره کشتی المپیک

فرنگی کار قم یکی از 5 ستاره کشتی المپیک