مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-04اقتصادي

بایدها و نبایدهای صنعت نوغانداری در دوران کرونا ویروس


تاکنون شواهدی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق کرم ابریشم به انسان گزارش نشده است اما رییس مرکز توسعه نوغانداری مازندران می گوید: نوغانداران مناطق با آب و هوای سرد و مرطوب دارای شرایط مساعدتر برای رشد ویروس کرونا، - به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ویروس کرونای جدید یکی از انواع ویروس های خانواده کرونا است که در انسان بیماری ایجاد می کند این ویروس می تواند از فرد مبتلا به سرعت به افراد دیگر سرایت کند.

پرورش کرم ابریشم را می توان به عنوان یکی از بهترین شغل هایی نام برد که با کمترین زمان و امکانات مختصر پرورش پیدا می کند.

با توسعه فعالیت های تولید ابریشم، امکان توسعه صنایع بزرگ ابریشم از قبیل نخ کشی و پارچه بافی فراهم شده  و حال با شیوع ویروس کرونا باید دید این ویروس آیا به این صنعت خدشه وارد می کند یا خیر.

اما اینکه آیا پرورش کرم ابریشم یا نوغانداری باعث انتقال کرونا ویروس جدید می شود یا خیر سوالی است که رییس مرکز توسعه نوغانداری مازندران به آن پاسخ داد.

  حمیده السادات مطهری با بیان اینکه تاکنون شواهدی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق کرم ابریشم به انسان گزارش نشده است، گفت: ویروس کرونا از طریق انسان به انسان منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدها و نبایدهای صنعت نوغانداری در دوران کرونا ویروس

بایدها و نبایدهای صنعت نوغانداری در دوران کرونا ویروس