مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04فرهنگي

گشتی در نمایشگاه «کلود مونه» در ایام قرنطینه + عکس


موزه «باربرینی پوتسدام» واقع در آلمان یکی از چندین موزه سراسر جهان است که این روزها به دلیل شیوع ویروس «کرونا» ناچار به بستن درب هایش به روی علاقه مندان شده است، - موزه باربرینی پوتسدام واقع در آلمان یکی از چندین موزه سراسر جهان است که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ناچار به بستن درب هایش به روی علاقه مندان شده است، اما وبسایت آرت نت نیوز در گزارشی به یکی از نمایشگاه های لغو شده این موزه پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آرت نت نیوز ، نمایشگاه مونه: مکان ها آثار کلود مونه نقاش نامدار فرانسوی را در زمان سکونت و بازدیدش از شهرهای مختلف به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه بیش از صد اثر این هنرمند از جمله نخستین تابلوها و سری تابلوهای مشهور نیلوفر آبی که در اواخر دوران حرفه ای مونه و زمانی که در دهکده ژیورنی زندگی می کرد را در برمی گیرد.

بازدیدکنندگانی که از نمایشگاه مونه : مکان ها دیدن می کنند، با گشتی در اتاق های مختلف قادر خواهند بود روند پیشرفت مونه و اوج گرفتن او در مجموعه تابلوهای سال های پایانی اش را دنبال کنند و مکان های مختلفی که الهام بخش آثار فضای باز امپرسیونیست مونه شدند را از نزدیک احساس کنند.

اغلب آثار این نمایشگاه جامع که تشنگی پایان ناپذیر کلود مونه برای یافتن منابع جدید الهام بخش با سفر رفتن به مناظر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشتی در نمایشگاه «کلود مونه» در ایام قرنطینه + عکس

گشتی در نمایشگاه «کلود مونه» در ایام قرنطینه + عکس