مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:372020-04-04اجتماعي

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند


محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به شهروندان توصیه می کنیم در این شرایط با استفاده از امکانات خانه برای انجام تمرینات و فعالیت های بدنی اقدام کنند تا حوصله خود و فرزندانشان در ایام قرنطینه سر نرود.

وی اضافه کرد: هیات ورزش های همگانی استان قزوین در این راستا کمیته های خاصی از قبیل ورزش کودکان را برای ترویج ورزش در خانه با استفاده از ابزار و امکانات موجود خانگی راه اندازی کرده است و آموزش های لازم را از طریق رسانه ها به مخاطبان ارایه می کند.

شفیعی افزود: در این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی، بهتر است از زمان خود بهتر استفاده کنیم و با استفاده از ابزار و امکانات موجود در خانه، عضلات و اندام خود را از بی تحرکی و رکود نجات دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر تناسب اندام می تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود، افزود: بهترین تمریناتی که می توان در منزل انجام داد، تمرینات نشسته روی صندلی یا ایستاده است و تمرینات دیگر مانند پرش، دویدن آرام به صورت درجا، پروانه زدن، لِی لِی کردن و.

نیز با توجه به شرایط جسمی شهروندان توصیه می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی استان قزوین افزود: حدود 300 باشگاه ورزشی در سطح شهرستان قزوین مشغول فعالیت هستند که هم اینک به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند ولی رعایت تمامی موازین بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند