مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-04ورزشي

دین محمدی: با شروع لیگ 20 روز زمان آماده سازی می خواهیم


مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به درخواست کادر فنی بازیکنان مثل برخی تیم های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

- سیروس دین محمدی در خصوص برگزاری تمرینات نساجی به شکل اینترنتی اظهار داشت: این تصمیم توسط کادر فنی گرفته و مقرر شده بازیکنان مثل برخی تیم های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

الان تیم هایی مثل شالکه و دورتموند تمرینات خود را به صورت هفت نفره شروع کردند و بازیکنان با فاصله برنامه های مربیان را اجرا می کنند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: امروز مصاحبه ای از امره جان خواندم که از بازگشتش به میادین ابراز خوشحالی کرده بود و امیدوارم فوتبالیست های ایرانی نیز مجدداً این حس را تجربه کنند.

دین محمدی در خصوص نحوه اطلاع مربیان نساجی از وضعیت بازیکنان گفت: همه روزه به صورت آنلاین در یک برنامه اینترنتی به صورت زنده تمریناتی را با بازیکنان انجام می دهیم و علاوه بر این آنها تمرینات بدنی جداگانه خود را در گروه ارسال می کنند.

وی در خصوص اظهارنظر سهیل مهدی که مدعی شده بود به بازیکنان و تیم ها فرصت آماده سازی داده می شود، گفت: قانون آماده سازی بازیکنان به این شکل است که وقتی بازیکن 2 ماه از برنامه تمرینات دور باشد نیاز به هفت هفته تمرینات بدنی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین محمدی: با شروع لیگ 20 روز زمان آماده سازی می خواهیم

دین محمدی: با شروع لیگ 20 روز زمان آماده سازی می خواهیم