مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 11:562020-04-04اقتصادي

کارگران یزدی زیر پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار گرفتند


سرهنگ حسین زارع کمالی روز شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی افزود: سپاه آمادگی ایجاد زیرساخت های لازم برای گسترش حمایت های بیمه ای از پرسنل واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با قدردانی از تولید کنندگان پارچه ماسک و لباس پزشکی ادامه داد: شیوع کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرد ولی برکاتی نظیر همدلی را داشته و بیش از پیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرد.

جانشین سپاه الغدیر ، پیروزی بر کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسوولان و حمایت صنعتگران دانست و اظهار کرد: به رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران به خوبی پای کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.

زارع کمالی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید کنندگان گفت: حضور فعال این قشر در بحران کرونا شایسته قدردانی است و باید به خوبی و به جا پاس داشته شوند.

وی، برخورداری از روحیه جهادی را مهمترین ویژگی تولیدکنندگان ذکر کرد و یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری، مدیریت شرایط بحرانی کرونا در حقیقت رزمایشی برای مقابله با بحران های طبیعی و غیرطبیعی آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران یزدی زیر پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار گرفتند

کارگران یزدی زیر پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار گرفتند