مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 13:152020-04-04اجتماعي

1000 کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی مناف زاده عصر شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به آخرین وضعیت نوسازی و تجهیز مدارس استان افزود: هم اکنون 427 مدرسه با دو هزار و 424 کلاس درس در دست اجراست.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود از این تعداد 745 کلاس درس به همراه حذف 300 کلاس درس کانکسی در مجموع هزار کلاس درس به اتمام رسیده و تحویل آموزش و پرورش استان شود.

مناف زاده با اشاره به آسیب هشت مدرسه در خوی در پی وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه قطور اظهارکرد: متأسفانه در این زلزله هشت مدرسه دچار آسیب شدند که از این تعداد سه مدرسه آسیب نیازمند تخریب و بازسازی و پنج نیز نیازمند تعمیرات اساسی است.

سرپرست نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: بلافاصله بعد از وقوع زمین لرزه برای مدارس تخریبی با جایگزینی چند کانکس زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم شد و هم اکنون مراحل تعمیر و مقاوم سازی پنج مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.

مناف زاده اضافه کرد: این هشت مدرسه آسیب دیده در حال بازسازی، احداث و مقاوم سازی بوده و پیش بینی می شود تا مهرماه امسال آماده تحویل به آموزش و پرورش استان شوند.

وی استانداردسازی سیستم های گرمایشی 170 فضا با 599 کلاس درس دارای علمک گاز، استاندارد سازی 165 فضا با 526 کلاس درس فاقد علمک گاز، اتمام ساخت پنج مدرسه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود

1000 کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش آذربایجان غربی می شود