مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-04سياسي

گندزدایی خیابان های سنقر انجام گرفت


شهردار سنقر با بیان اینکه ضدعفونی سطح این شهر همه روزه صورت می گیرد، گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان ضدعفونی و گندزدایی معابرشهر سنقر توسط شهرداری و با حضور یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه با اختصاص بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در کل سطح این شهر انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عملیات ضد عفونی و گندزدایی در سطح شهرستان سنقر و کلیایی کماکان در حال انجام است و نیروهای نظامی و انتظامی در این راستا در حال تلاش هستند.

در همین خصوص، شهردار شهر سنقر، در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: رزمایش بزرگ ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر سنقر توسط شهرداری و با حضور یگان ویژه انتظامی استان امروز (16 فروردین) در این شهر انجام گرفت.

علی بنی عامریان افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از شروع شیوع کرونا در سطح کشور شهرداری سنقر همه روزه طی برنامه ریزی دقیق و منظم عملیات ضدعفونی سطح شهر سنقر توسط یگان ویژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت شهروندان ضدعفونی و گندزدایی معابرشهر سنقر توسط شهرداری و با حضور یگان ویژه انتظامی استان کرمانشاه با اختصاص بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در کل سطح این شهر انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندزدایی خیابان های سنقر انجام گرفت

گندزدایی خیابان های سنقر انجام گرفت