مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 21:002020-04-04دانش

شرایط دانشگاه تهران برای دفاع پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی


دانشجویانی که در نیم سال جاری امکان دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری را دارند تا پایان شهریورماه برای دفاع حضوری فرصت خواهند داشت.

- سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از تمهیدات دانشگاه تهران برای برگزاری جلسات دفاع پایان نامه و رساله خبر داد.

وی اظهارداشت: شرایط برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در نیم سال جاری امکان دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری را دارند، فراهم است و این دسته از دانشجویان تا پایان شهریورماه فرصت دارند که بعد از آغاز کلاس های حضوری دانشگاه به صورت حضوری دفاع کنند.

حسینی افزود: برخی دانشجویان برای دفاع محدودیت زمانی دارند و به دلایلی ناگزیر هستند که دفاع خود را زودتر انجام دهند، برای این دسته از دانشجویان هم برگزاری جلسه دفاع به صورت کاملا الکترونیکی یا نیمه حضوری فراهم است.

*مقررات جلسات دفاع پایان نامه و رساله در جلسات الکترونیکی دفاع رعایت می شود معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: برای این مدل جلسه دفاع شرایطی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه امکان ارسال متن نهایی پایان نامه و رساله برای داوران و ضبط جلسه دفاع فراهم می شود تا از ملاقات حضوری و غیر ضروری اجتناب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دانشگاه تهران برای دفاع پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی

شرایط دانشگاه تهران برای دفاع پایان نامه و رساله در روزهای کرونایی