مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 06:502020-04-05اجتماعي

اعلام آمادگی دانشجومعلمان برای آموزش به دانش آموزان بعد از بحران کرونا


تعدادی از دانشجومعلمان اعلام آمادگی کرده اند بعد از پایان بحران کرونا، در قالب گروه های جهادی برای جبران ساعات آموزشی دانش آموزان کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانشجومعلمان در این شرایط که مدارس کشور به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل است، اعلام آمادگی کردند که به سیستم آموزشی کشور کمک کنند.

علی حصاری مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در نامه ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نوشت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در نظام گفتمانی و شرایطی که در سیستم آموزش و پرورش حاکم است، با وجود بحران به وجود آمده در کشور و جهان، مشکل بزرگی را در مأموریتی که رهبری جزو مسائل اول کشور معرفی می کند، پیش می آورد.

نظر به اینکه زیرساخت های کافی برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان در آموزش و پرورش وجود ندارد و این وقفه در آموزش عمومی یک برنامه ریزی و جهاد بعد از بیماری را می طلبد؛ از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی آمادگی خود را جهت حضور در کلاس های درسی که معلمان شان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با کلاس هایی که خارج از ساعات آموزشی جهت جبران عقب ماندگی برگزار خواهد شد را تحت قالب گروه های جهادی اعلام می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی دانشجومعلمان برای آموزش به دانش آموزان بعد از بحران کرونا

اعلام آمادگی دانشجومعلمان برای آموزش به دانش آموزان بعد از بحران کرونا