مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05اقتصادي

آمادگی 3000 تخت بیمارستانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا


حدود 3 هزار تخت بیمارستانی و پیش بیمارستانی با امکانات کامل و مجهز به دستگاه های ونتیلاتور و مانیتور مناسب، مهیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی بیماری کرونا در بازدید از مرکز سلامت مجتمع تجاری ایران مال، اظهار کرد: در این مجتمع به همت بنیاد خیریه تات و بانک آینده، حدود سه هزار تخت بیمارستانی و پیش بیمارستانی با امکانات کامل و مجهز به دستگاه های ونتیلاتور و مانیتور مناسب، مهیا شده است.

وی افزود: این مرکز در شرایط بحرانی بروز کرونا در کشور ما برای اولین بار طراحی و اجرا شد و پس از آن، کشورهایی مانند آمریکا و فرانسه به این فکر افتادند که از فضاهای نمایشگاهی شان برای این منظور بهره ببرند.

حریرچی بیان کرد: با توجه به امکانات مناسبی که بعد از طرح تحول نظام سلامت در سیستم بیمارستانی کشور ایجاد شده است، استفاده از تمام ظرفیت های این مجتمع ضرورتی ندارد؛ گرچه تعداد قابل توجهی از بیماران دانشگاه علوم پزشکی ایران در شرایط بحرانی به این مرکز منتقل شدند و اقدامات اقدامات مناسبی هم از نظر حمایتی و هم از لحاظ درمانی برای آنها انجام شد.

معاون کل وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدوارم با رعایت توصیه های ارائه شده از لحاظ فاصله گذاری های اجتماعی و نحوه تعامل در خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 3000 تخت بیمارستانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا

آمادگی 3000 تخت بیمارستانی برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا