مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:502020-04-05پزشكي

پسماندهای عفونی چگونه مدیریت می شوند؟


مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند گفت: مدیریت و بی خطرسازی زباله ها و پسماندهای پزشکی و عفونی برعهده بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی است.

- احمد لطایفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان این کار را انجام داده و تبدیل به زباله عادی می کند و سپس کار دفن و ضدعفونی را در سایت پسماند انجام می دهیم.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه کار آهک پاشی و گندزدایی در سایت پسماند انجام می شود، تصریح کرد: در خانه ماندن مردم در این چند هفته باعث افزایش پسماندها شده است.

لطایفی بیان کرد: در سال جاری قراردادها در حال آماده سازی بوده و خرید تجهیزات خط تفکیک صنعتی پسماند برای پردازش صنعتی که باعث کاهش دور ریز شده و به نفع محیط زیست است، انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم باتوجه به شرایطی که وجود دارد از دور ریختن دستکش ها و ماسک های در محیط جدا خوددداری کرده و آن ها را ضمن گذاشتن در پلاستیک، در سطل های زباله اندازند.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: شهروندان لازم است پسماندهای معمولی و همچنین زیاله های بیماران کرونایی بستری شده در منزل را ضدعفونی کرده و در این راه به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای عفونی چگونه مدیریت می شوند؟

پسماندهای عفونی چگونه مدیریت می شوند؟