مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-05فرهنگي

عکاسی موبایلی ضرورت این روزهاست


سیف الله صمدیان، عکاس و فیلمساز معتقد است: با هدفمندی و عمق دادن به سوژه ها می توان آن ها را زیبا دید و نباید شادی را صرفاً در لبخند زدن و خندیدن خلاصه کرد.

- سیف الله صمدیان، عکاس و فیلمساز معتقد است: با هدفمندی و عمق دادن به سوژه ها می توان آن ها را زیبا دید و نباید شادی را صرفاً در لبخند زدن و خندیدن خلاصه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت قرار است با موضوع جلوه های نشاط و شادی در تمام زوایای زندگی ایرانی و اسلامی برگزار شود.

در همین راستا سیف الله صمدیان _ عکاس پیشکسوت و رییس پیشین هیات مدیره انجمن عکاسان ایران _ در این زمینه و درباره اهمیت عکاسی، بر این باور است که وقتی مدیومی به نام عکاسی به دست بشر افتاد، یکی از رکن های اصلی تاریخ نویسی جهان شد.

چون چشم آن چیزی را که می دید قبول می کرد؛ البته در بسیاری از عرصه ها متأسفانه همچنان روی کانال شنیداری تأکید داریم؛ این در حالی است که عکس یک زبان جهانی است و یک نفر فقط با یک عکس از طریق فضای مجازی می تواند بدون حتی بیان یک کلمه، مجموعه ای از اطلاعات را به دیگران منتقل کند.

او افزود: بعد از عکاسی آنالوگ، انقلاب دیجیتال پدید آمد و بعد از آن هم جهش دیگری با ساخت تلفن های هوشمند و عکاسی موبایلی به وجود آمد، چون گستره بسیار و مشترکان بالایی دارد؛ به طوری که می گویند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی موبایلی ضرورت این روزهاست

عکاسی موبایلی ضرورت این روزهاست