مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:552020-04-05ورزشي

انتشار بیش از 39 هزار فایل آموزشی با موضوع ورزش همگانی در فضای مجازی


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی داریم امسال متناسب با شرایط کنونی کشور که با بحران ویروس کرونا مواجه است برنامه ورزش همگانی را با جدیت دنبال و رویکرد ورزش همگانی را با شعار سلامت و نشاط ملی در فدراسیون ورزشی تقویت کنیم.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی داریم امسال متناسب با شرایط کنونی کشور که با بحران ویروس کرونا مواجه است برنامه ورزش همگانی را با جدیت دنبال و رویکرد ورزش همگانی را با شعار سلامت و نشاط ملی در فدراسیون ورزشی تقویت کنیم.

عبدالحمید احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته یک حرکت گسترده ای در جهت توسعه ی ورزش همگانی داشتیم و توانستیم در اجرای طرح های پیش بینی شده از جمله جام خوشه چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 60 هزار همایش و کنگره های ورزشی در خصوص توسعه ورزش همگانی برگزار کردیم و هدف بر این بود تا با دستگاه های مرتبط از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیرو های مسلح، ورزش کارگری، شهرداری ها و صداو سیما یک هماهنگ سازی و هم افزایی خوبی را ایجاد و تفاهم نامه امضا کنیم.

معاون وزیر خاطرنشان کرد: سال گذشته یک حرکت گسترده ای در قالب برنامه های راهبردی توسعه ورزش همگانی داشتیم و با به روز رسانی زیرساخت های ورزش همگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار بیش از 39 هزار فایل آموزشی با موضوع ورزش همگانی در فضای مجازی

انتشار بیش از 39 هزار فایل آموزشی با موضوع ورزش همگانی در فضای مجازی