مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:162020-04-05اجتماعي

آموزش آنلاین زبان انگلیسی


به منظور بهبود آموزش و ارتقای کیفیت یادگیری زبان انگلیسی باید در شیوه های سنتی آموزشی زبان انگلیسی تجدید نظر، بازبینی و حتی تغییر صورت گرفته.

- به منظور بهبود آموزش و ارتقای کیفیت یادگیری ، آموزشگاه زبان گات با ابداع الگوهای آموزشی و توجه به رویکردهای نوین در آموزش زبان انگلیسی جزء مهمترین راهکارهای علمی برای ارتقا و پیشرفت در یادگیری زبان خارجی به ویژه زبان انگلیسی محسوب می شود.

روش های سنتی آموزش که در حال حاضر اجرا می شود، به تنهایی پاسخگوی حرکـت سـریع علـم و دانـش و تغییـر مـداوم نیازهای جوامع در دنیای انفورماتیک نخواهد بود.

آموزش آنلاین زبان به نظام آموزشـی اطـلاق مـیشـود کـه آموزش دهنده و آموزش گیرنده، به واسـطه فاصـله فیزیکـی از یکدیگر جدا هستند ولی به کمک وسایل و ابزارهایی که فناوری در اختیار آنهـا قـرار داده، بـا یکـدیگر در ارتباطنـد.

مزیت های آموزش آنلاین زبان راحتی و آرامش در آموزش، زمان بندی قابل انعطاف، صرفه جویی در هزینه ها و زمان یادگیری و امکان دسترسی به مطالب و محتوای درسی در هر زمان و مکان و تکرار آن برای درک بهتر در صورت لزوم و خیلی موارد از قبیل می باشد.

 ارتباط با استاد در آموزش آنلاین زبان در مقایسه آموزش آنلاین زبان با روش سنتی باید بگوییم که عیب روش های سنتی در این بود که برای حضور در این کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی