مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-05اجتماعي

راه اندازی سامانه مجوز ورود به طرح ترافیک از درب منزل توسط شهرداری مشهد


مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: امکان ثبت درخواست مجوز تردد توسط شهروندان و ارگان ها به صورت الکترونیک با توجه به پیش بینی اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدجواد رجاییان اظهار کرد: امکان ثبت درخواست مجوز تردد توسط شهروندان و ارگان ها به صورت الکترونیک با توجه به پیش بینی اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل، فراهم شد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد گفت: با راه اندازی این سامانه، برای دریافت مجوزهای مربوطه، نیازی به مراجعه حضوری نیست و مراحل کار از طریق فرآیندهای الکترونیک طی می شود.

  وی خاطرنشان کرد: این سامانه با داشتن بخش هایی همچون پشتیبانی آنلاین و پاسخ به پرسش های متداول، خدمات مورد نظر شهروندان را حتی با استفاده از تلفن همراه و تبلت در اختیار آنان قرار می دهد.

رجاییان ادامه داد: شهروندان و ارگان های شهر مشهد در صورت لزوم و داشتن شرایط لازم، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی traffic.

mashhad.

ir وارد سامانه دریافت مجوز طرح ترافیک شده و پس از طی مراحل آن، مجوزهای مربوطه را دریافت کنند، همچنین راهنمای استفاده از این سامانه نیز تهیه شده و در همین نشانی اینترنتی برای استفاده کاربران قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه مجوز ورود به طرح ترافیک از درب منزل توسط شهرداری مشهد

راه اندازی سامانه مجوز ورود به طرح ترافیک از درب منزل توسط شهرداری مشهد