مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-05اجتماعي

کنکور در اردستان نباید تحت تاثیر کرونا قرار گیرد


حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اردستان افزود: دانش آموزانی در واحدهای آموزشی این شهرستان هستند که از استعداد زیادی برخوردار بوده و ظرفیت قبولی در رشته های خوبی را دارند که تعطیلی مدرسه ها ممکن است به آنها لطمه وارد کند و آموزش و پرورش باید برای حفظ و بالا بردن سطح علمی آنها تلاش کند.

وی بیان کرد: تلاش کردیم با وجود ویروس کرونا و تعطیلی مدرسه ها فاصله ای بین درس و دانش آموز به وجود نیاید و خدا را شاکریم که تا امروز از بین جامعه دانش آموزی و معلمان کسی به این بیماری دچار نشده است.

فرماندار اردستان اضافه کرد: ارتباط بین مدرسه ها، خانواده ها و دانش آموزان در شهرستان خوب بوده و با توجه به مشخص نبودن زمان دقیق بازگشایی دوباره مدرسه ها، لازم است عملکرد مدیران و معلمان در ارایه آموزش از طریق فضای مجازی به دانش آموزان ، به اطلاع عموم برسد تا مردم آگاه شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم در این 2 هفته پایانی تعطیلی مدرسه ها با پای کار آمدن خانواده ها به ویژه در دوره ابتدایی و هنرستان ها که کار عملی است، امور بهتر و با جدیت بیشتری پیش برود تا دانش آموز بیسواد نداشته باشیم و کیفیت آموزش بالاتر برود.

تاملی تاکید کرد: بحث هوشمندسازی مدرسه ها باید پیگیری شود و اگر مشکلی وجود داشت اعلام شود تا موضوع پیگیری و برطرف شود؛ بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور در اردستان نباید تحت تاثیر کرونا قرار گیرد

کنکور در اردستان نباید تحت تاثیر کرونا قرار گیرد