مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-05اقتصادي

جهش تولید جز با میدان داری بخش خصوصی میسر نمی شود


حبیب امین زاده روز یکشنبه در نشست بررسی ظرفیت و توانمندی لازم در تحقق جهش تولید با اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی تبریز، با اشاره به اینکه برخی بسترها و الزامات برای تحقق شعار سال 99 لازم و ضروری است، افزود: کارآیی و اثربخشی هر سند در این زمینه منوط به همراهی و همکاری بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: اینکه با چه روش هایی می توان تحقق شعار سال را عینیت بخشید، به مجموعه اصول و قواعدی نیازمند است که تجارب بخش خصوصی می تواند اجرایی شدن آن را تضمین و شرایط اقتصادی کشور را دگرگون کند.

امین زاده، توسعه بازارهای داخلی و خارجی در کنار جهش در بخش تولید را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: آمادگی خطوط تولید، تامین مواد اولیه، منابع مالی مورد نیاز، قوانین مدون، توسعه صادرات ، پشتیبانی و حمل و نقل از جمله مباحثی است که در تحقق شعار جهش تولید باید به آنها توجه کرد.

وی خواستار تعیین چند صنعت شاخص آذربایجان شرقی نظیر قطعه سازی، صنایع غذایی در حوزه شیرینی و شکلات و صنایع دستی فرش از سوی اتاق بازرگانی مرکز استان در گام اول برای جهش تولید شد و گفت: در گام های بعدی نیز باید به دنبال تسهیل امور تولید در این صنایع بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، استفاده از توان تولید صنایع برای رفع نیاز 14 میلیارد دلار ی بازار داخلی که هم اکنون به واردات اختصاص دارد، توجه ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید جز با میدان داری بخش خصوصی میسر نمی شود

جهش تولید جز با میدان داری بخش خصوصی میسر نمی شود