مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-05سياسي

مشکل مسیر رفت وآمد عشایر ورامین به سیاه کوه برطرف می شود


بخشدار بخش جواد آباد یکی از مشکلات بسیار مهم عشایر دشت ورامین را بحث تردد در مسیر رفت وآمد به سیاه کوه دانست و گفت: با بودجه ارزش افزوده ای که برای فرمانداری ورامین واریز شده بزودی این مشکل برطرف می شود.

- محمد حیدری بخشدار بخش جواد آباد در حاشیه بازدید از عشایر دشت ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما هر ساله از نزدیک شاهد زحمات عشایر دشت ورامین در منطقه سیاه کوه بوده و قدردان این بزرگواران هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شعار سال به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است یکی از جلوه های حقیقی برای تحقق شعار سال همین عشایر عزیزی هستند که در این مناطق و در این شرایط سخت زندگی ورود پیدا می کنند و اقتصاد، بخش تولید و دامداری کشور را با زحمات خودشان رونق می بخشند.

بخشدار جواد آباد خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مسائل و موضوعات این که هر چه رو به جلو می رویم فرهنگ زندگی عشایری رو به کم رنگ شدن است و جوانان عشایری که از تحصیلات عالی دانشگاهی برخوردار هستند و نوع سبک زندگی شان تغییر کرده ممکن است خیلی خود را با این شرایط وفق ندهند.

حیدری عنوان کرد: در سال های نه چندان دور شاید ما حضور عشایر را در این شرایط سخت کم رنگ تر ببینیم و امیدواریم این فرهنگ عشایری همین طور نسل به نسل ادامه پیدا کند چرا که عش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل مسیر رفت وآمد عشایر ورامین به سیاه کوه برطرف می شود

مشکل مسیر رفت وآمد عشایر ورامین به سیاه کوه برطرف می شود