مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-05سياسي

مردم با یکدیگر مدارا و به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند


علی اکبر گروسی روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان غربی اظهار داشت: مردم در این شرایط باید صبر پیشه کرده و اگر در دعاوی خود امکان انصراف وجود نداشت، پیگیری را برای ماه های بعد موکول کنند.

وی ادامه داد: فقط کسانی که اخطاریه در دست دارند به مجتمع های قضایی مراجعه کنند و باقی افراد نیز می توانند دعاوی خود را به صورت سیستمی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مراقبت از محل های تجمع یکی از اولویت ها بوده و دادگستری و مجتمع های قضایی یکی از محل های تجمع است که به شدت مورد کنترل قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کار دستگاه قضا بسیار تخصصی بوده و کار جذب قاضی نیز بسیار طولانی است، گفت: در سطح شهرستان ها کمبود قاضی وجود دارد و با توجه به اینکه آنان با افزایش مراجعه در معرض بیماری هستند اگر این افراد هم دچار بیماری شوند، روند رسیدگی به امور و خدمات رسانی با مشکل مواجه می شود.

وی بیان کرد: باید مراجعه ها به دستگاه قضایی با کنترل انجام شود تا کاهش مراجعات صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هرساله حدود هزار نفر از معتادان در جامعه جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد فرستاده می شدند، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر انجام نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با یکدیگر مدارا و به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند

مردم با یکدیگر مدارا و به مراجع قضایی کمتر مراجعه کنند