مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 18:102020-04-05پزشكي

معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده کنند


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: شهروندان زاهدانی که بیماران کرونایی در منزل دارند از کیسه های زباله ویژه استفاده کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: شهروندان زاهدانی که بیماران کرونایی در منزل دارند از کیسه های زباله ویژه استفاده کنند.

محمد امیر براهویی در گفت وگو با ایسنا افزود: تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی یک راهکار مناسب جهت کاهش انتقال بیماری کرونا می باشد.

وی اظهار داشت: آنجاییکه حفظ سلامتی پاکبانان برای شهرداری یک الویت است، تهیه و تامین کیسه زباله های ویژه شهروندانی که در منزل بیمار مبتلا به کرونا دارند، یک ضرورت می باشد.

براهویی تصریح کرد: این کیسه های زباله به رنگ قرمز می باشند و خانوارها بایستی زباله های آلوده خود را در آن گذاشته تا پاکبانان با احتیاط بیش تر آن ها را جمع آوری و حمل نمایند.

وی اضافه کرد: چنان چه این خانواده ها امکان تهیه کیسه زباله ویژه را ندارند با سامانه 137 تماس گرفته تا شهرداری نسبت به مهیا نمودن این کیسه ها اقدام نماید.

وی با تاکید بر سلامت پاکبان و کارگران خدمات شهر گفت: سلامت پاکبانان و کارگران نیروهای خدماتی برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که آن ها آسیب پذیر و در صف مقدم فعالیت های شهری و مقابله با کرونا می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده کنند

معاون شهردار زاهدان: بیماران کرونایی در منزل از کیسه های زباله ویژه استفاده کنند