مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 01:452020-04-05سياسي

عکس شاد در لبخند خلاصه نمی شود/ ضرورت عکاسی موبایلی در این روزها


سیف الله صمدیان معتقد است با هدفمندی و عمق دادن به سوژه ها می توان آن ها را زیبا دید و نباید شادی را صرفاً در لبخند زدن و خندیدن خلاصه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیف الله صمدیان عکاس پیشکسوت و رییس پیشین هیأت مدیره انجمن عکاسان ایران درباره اهمیت عکاسی به روابط عمومی سومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت گفت: وقتی مدیومی به نام عکاسی وقتی به دست بشر افتاد، یکی از رکن های اصلی تاریخ نویسی جهان شد.

چون چشم آن چیزی را که می دید قبول می کرد؛ البته در بسیاری از عرصه ها متأسفانه همچنان روی کانال شنیداری تأکید داریم.

این در حالی است که عکس یک زبان جهانی است و یک نفر فقط با یک عکس از طریق فضای مجازی می تواند بدون حتی بیان یک کلمه، مجموعه ای از اطلاعات را به دیگران منتقل کند.

وی افزود: بعد از عکاسی آنالوگ، انقلاب دیجیتال پدید آمد و بعد از آن هم جهش دیگری با ساخت تلفن های هوشمند و عکاسی موبایلی به وجود آمد، چون گستره بسیار و مشترکان بالایی دارد؛ به طوری که می گویند کل عکس هایی که در عرض 2 دقیقه در جهان گرفته می شود، به اندازه تمام عکس های قرن 19 میلادی است! صمدیان که سابقه داوری در دومین جشنواره عکس تلفن همراه هشت را در کارنامه دارد، ادامه داد: اکنون در اکثر خانواده ها عکاس داریم، چون حداقل دو سه نفر گوشی هوشمند دارند و عکاسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس شاد در لبخند خلاصه نمی شود/ ضرورت عکاسی موبایلی در این روزها

عکس شاد در لبخند خلاصه نمی شود/ ضرورت عکاسی موبایلی در این روزها