مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-06اجتماعي

آموزش های جهاددانشگاهی یزد مجازی برگزار می‎شود


معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری آموزش های کوتاه مدت مراکز هفتگانه ی این سازمان به صورت آنلاین با لحاظ تخفیف های ویژه خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد از برگزاری آموزش های کوتاه مدت مراکز هفتگانه ی این سازمان به صورت آنلاین با لحاظ تخفیف های ویژه خبر داد.

احمد افروزیان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی این سازمان به صورت آنلاین، عنوان کرد: آموزش در جهاددانشگاهی یزد تعطیل نشده و امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین برای فراگیران و همچنین دوره های مجازی برای علاقمندان فراهم شده است.

وی افزود: معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان به پشتوانه چند دهه تجربه موفق آموزشی و در راستای تعهد و وظیفه خود در امر آموزش و با توجه به شرایط کنونی جامعه و ضرورت های ناشی از گسترش ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزش با شعار سالم در خانه یاد بگیریم و آموزش تعطیل نیست و تحول و نوآوری در آموزش با دارا بودن زیر ساخت های مناسب و مدرسان حرفه ای و با تجربه، حیطه آموزش های مجازی و آنلاین خود را در سطح جامعه گسترش داده است و علاوه بر تحت پوشش قرار دادن تمام فراگیران مراکز آموزشی خود، نسبت به ارائه این خدمات به تمام اقشار جامعه اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های جهاددانشگاهی یزد مجازی برگزار می‎شود

آموزش های جهاددانشگاهی یزد مجازی برگزار می‎شود