مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06اقتصادي

ماجرای کمک میلیاردی نفت به علوم پزشکی بوشهر


طی روزهای گذشته خبری مبنی بر هزینه کرد 30 میلیاردی نفت برای مبارزه با کرونا در بوشهر منتشر شد.

- فرمانده ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این خصوص اعلام کرد: طبق دستور وزیر نفت و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی، تاکنون نزدیک به 300 میلیارد ریال برای مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر به صورت نقدی و غیرنقدی هزینه شده است.

سید پیروز موسوی با اشاره به جزییات این کمک ها اظهار کرد: از این رقم، 100 میلیارد ریال به صورت نقدی از سوی شرکت های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی برای تامین تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اختصاص یافته است.

همچنین 200 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی در قالب تهیه اقلام بهداشتی و پزشکی به منظور استفاده در اماکن و تاسیسات نفتی و همچنین کمک به شهرستان های همجوار با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر برای برخورداری شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان ها اختصاص یافته است.

اعطای کمک یاد شده در حالی است که رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مورد کمک سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی به ایسنا اعلام کرد: نفتی ها تاکنون تنها 5 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در استان بوشهر به این دانشگاه کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کمک میلیاردی نفت به علوم پزشکی بوشهر

ماجرای کمک میلیاردی نفت به علوم پزشکی بوشهر