مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06اقتصادي

600 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید، به عشایر اختصاص می یابد


امسال 600 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز، به عشایر اختصاص می یابد.

- رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال 600 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای زنجیره تولید گوشت قرمز، به عشایر اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور عشایر، کرمعلی قندالی در اولین نشست شورای مدیران این سازمان در سال 99 اظهار داشت: در سال 98 در منابع درآمدی به خصوص از محل فروش نفت و منابع دیگر، کمبودهایی وجود داشت؛ اما در حوزه عشایر همه تلاش کردند و تحولات بسیار خوبی در مناطق عشایری اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در سال گذشته، 420 میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در حوزه زنجیره تولید گوشت قرمز اختصاص داده شد که 20 میلیارد تومان آن، با سود 4 درصد و 400 میلیارد تومان نیز با سود 10 درصد بود که حدود 50 درصد آن جذب شد و مشکلی برای جذب مابقی آن در سال جاری وجود ندارد.

قندالی گفت: مبلغ 100 میلیارد تومان تسهیلات نیز از محل اعتبارات مدیریت بحران، به جامعه عشایری اختصاص یافت که تقریباً همه آن، جذب و منشأ تحولات زیادی در مناطق عشایری شد.

رییس سازمان امور عشایر ایران با بیان اینکه یکی از اتفاقات نادری که در سال گذشته افتاد، بخشودگی بدهی 15 ساله اتحادیه مرکزی تعاونی های عشایری به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید، به عشایر اختصاص می یابد

600 میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید، به عشایر اختصاص می یابد