مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06سياسي

هنرستان های مازندران خط مقدم تولید اقلام مقابله با کرونا


سال 99 از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گذاری شد، جهشی که آموزش و پرورش مازندران آن را برای خود به تولیدات مدرسه محوری تعبیر و تکلیف کرد که با هدف تربیت دانش آموزان شاغل و خوددرآمد بتواند سهم آموزش را در جهش تولید ادا کند.

.

حال ویروس کرونا با تمامی بحران ها مشکلاتی که ایجاد کرده است، این فرصت را برای هنرستان های مازندران فراهم کرد تا بتوانند نخستین گام خود برای حرکت رد مسیر جهش تولید را بردارد.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان مازندران ، شهروندان با کاهش چشم گیر اقلام بهداشتی همچون ماسک و کادر درمانی با کمبود لباس محافظ بیمارستانی (گان) مواجه شدند که در کنار دیگر اقشار و دستگاه ها ، هنرستان های مازندران نیز برای تولید این محصولات ترغیب شدند تا نخستین درس تولید مدرسه محوری در سال جهش تولید را به تجهیزات بهداشتی پاس کنند.

بنابر آخرین آمار آموزش و پرورش از پنجم اسفند تا 17 فروردین که هنرستان های مازندران وارد عرصه تولید تجهیزات بهداشتی شدند، 317 هزار و 115 عدد انواع ماسک بهداشتی و 35 هزار و 237 عدد لباس محافظ دبیرستانی توسط هنرستان های مازندران تولید شد.

معاون متوسطه آموزش و پرروش مازندران با اشاره به اینکه 354 هنرستان با 42 هزار دانش آموزان در استان وجو دارد ، گفت: این تعداد ماسک توسط 36 واحد هنرستانی در 22 شهرستان مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان های مازندران خط مقدم تولید اقلام مقابله با کرونا

هنرستان های مازندران خط مقدم تولید اقلام مقابله با کرونا