مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-06سياسي

کتابخوانی تعطیل نمی شود/فضای مجازی نقطه اتصال کتابخانه با اعضا


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: با وجود تعطیلی کتابخانه های عمومی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، کتابخوانی تعطیل نشده و کتابداران به ارائه خدمات به اعضا در فضای مجازی اشتغال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در ایام تعطیلی کتابخانه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به منظور برقراری ارتباط اعضا و کتابخانه های عمومی با تأکید بر اینکه کتابخوانی هرگز تعطیل نمی شود، سخن گفت و از به تشریح پویش ها و مسابقات کتابخوانی همچون دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، و خدمات ویژه مانند دسترسی اعضا کتابخانه به پایگاه تخصصی نورمگز در خانه و ارائه خدمات ویژه به بینا دلان از در این ایام پرداخت.

1-فضای مجازی حلقه اتصال اعضا و کتابخانه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار کرد: با تداوم تعطیلی کتابخانه های عمومی به منظور حفظ ارتباط کتابخانه با اعضا برنامه های ویژه ای با استفاده از بستر فضای مجازی تدوین شده که در حال اجرا است.

وی افزود: هر یک از کتابخانه های عمومی در منطقه فعالیت خود و با استفاده از شبکه مجازی خدمات دهی به اعضا را آغاز کردند و آن ها را در امور فرهنگی مشارکت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی تعطیل نمی شود/فضای مجازی نقطه اتصال کتابخانه با اعضا

کتابخوانی تعطیل نمی شود/فضای مجازی نقطه اتصال کتابخانه با اعضا