مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-06اقتصادي

هر همدانی روزانه 750 گرم زباله تولید می کند


مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از تولید روزانه 500 تن زباله در شهر همدان خبر داد و گفت: در اسفندماه سال گذشته روزانه 500 تن زباله در شهر همدان تولید و جمع آوری شده است که 50 درصد زباله های شهر همدان در مبدأ تفکیک می شود.

- ایسنا/همدان مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان از تولید روزانه 500 تن زباله در شهر همدان خبر داد و گفت: در اسفندماه سال گذشته روزانه 500 تن زباله در شهر همدان تولید و جمع آوری شده است که 50 درصد زباله های شهر همدان در مبدأ تفکیک می شود.

حسین سیبی در گفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه سرانه تولید زباله در شهر همدان 750 گرم در روز است، اظهار کرد: در نیمه فروردین امسال روزانه 400 تن زباله در شهر همدان جمع آوری و دفن شده است.

وی با بیان اینکه میزان تولید زباله نسبت به گذشته کاهش چشمگیری نداشته است، تصریح کرد: 90 درصد بحث تفکیک زباله در مبدأ به آموزش شهروندی ارتباط داشته که با فرهنگسازی و آموزش در سال های گذشته همدان با همکاری مردم در این زمینه موفقیت های نسبی داشته است.

سیبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 درصد از زباله های شهر همدان در مبدأ تفکیک می شود، بیان کرد: با این وجود تفکیک کاملی صورت نمی گیرد و از شهروندان می خواهیم حداقل زباله ها را به دو بخش خشک و تر تفکیک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر همدانی روزانه 750 گرم زباله تولید می کند

هر همدانی روزانه 750 گرم زباله تولید می کند