مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-06اقتصادي

جمع آوری دستفروشان خرمشهر آغاز شد


مهدی مطور دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بازار صفا خرمشهر تعطیل و از روز سه شنبه بازار روز امام علی(ع) خرمشهر نیز تعطیل می شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در مسیرهای بازار صفا و محلات آلوده همچون کوی مولوی، کوی بهروز، بلوار مهر، سرحانیه و زهیریه، شمال کارون اعمال شده است.

مطور به کاهش 80 درصدی بارترافیکی در مناطق مختلف این شهر اشاره کرد و گفت: تردد در جاده های ساحلی، بایندر، محرزی، بلوار مهر، مسیر پل آزادی از میدان پمپ بنزین، گلوگاه آبادان و خرمشهر محدود شده که این امر باعث کاهش تردد مردم در سطح خرمشهر شده است.

وی افزود: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کووید 19 تاکنون 38 شب عملیات ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری خرمشهر انجام شده است.

مطور لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز مناطق آلوده را از دیگر کارهای خدمات شهری شهرداری خرمشهر بیان کرد و گفت: بیشتر مناطق مورد نظر که فاضلاب آنها سرریز شده آهک پاشی و لایروبی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا بازارهای خرمشهر همچون بازار روز، بازار صفا، سیف وضعیت مناسبی بهداشتی ندارد و هیات امنای شهر و مسئولان اصناف و کسبه بازار به طور مکرر با مسئولان شهر جلسات متعددی برای ساماندهی دستفروشان برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری دستفروشان خرمشهر آغاز شد

جمع آوری دستفروشان خرمشهر آغاز شد