مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-06اجتماعي

آماده باش برای تخلیه روستای باغ کشمیر/ سطح هشدار در صالح آباد قرمز است


رییس جمعیت هلال احمر تربت جام گفت: با توجه به اینکه از سوی هواشناسی سطح هشدار سیلاب در صالح‎آباد قرمز اعلام شد، اکنون دو اکیپ از نیروهای هلال احمر با تجهیزات کامل در این شهرستان مستقر شده‎اند.

- سعید شیری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در شهرستان صالح آباد بارش‎هایی به صورت پراکنده گزارش شده است، بنابراین با اعلام هشدارهای هواشناسی، اکیپ پشتیبانی از استان به منطقه اعزام شده‎ است.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی بارش‎های 40 تا 60 میلیمتری در شهرستان صالح آباد، افزود: روستاهای باغ کشمیر و پیروش از شهرستان صالح آباد جزء روستاهای آسیب پذیر و تحت تاثیر احتمالی سیلاب منطقه هستند، بنابراین هشدار هواشناسی در این روستاها قرمز بوده و این موضوع به تمامی اهالی روستاهای مذکور اعلام شده است.

رییس جمعیت هلال احمر تربت جام اظهار کرد: چون منازل مسکونی روستای باغ کشمیر در مسیل رود قرار دارند، به همین علت به ساکنان آن اطلاع رسانی شده و حتی فرمانداری صالح آباد نیز برای اسکان اضطراری تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

وی گفت: 50 درصد روستای باغ کشمیر با جمعیت 1181 نفر جمعیت در مسیل سیلاب قرار دارند که در صورت نیاز باید سریع تخلیه شود، به همین دلیل برای مواقع اضطراری در صالح‎آباد یک سوله با ظرفیت 50 خانوار و دو مدرسه شبانه روزی پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای تخلیه روستای باغ کشمیر/ سطح هشدار در صالح آباد قرمز است

آماده باش برای تخلیه روستای باغ کشمیر/ سطح هشدار در صالح آباد قرمز است