مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:402020-04-06ورزشي

مترصد رقابت های انتخابی المپیک هستم


دارنده نشان طلای رویینگ آسیا با اشاره به اینکه از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک برخوردار است، گفت: با تعویق رقابت های المپیک توکیو منتظر اعلام زمان جدید برگزاری مسابقات انتخابی المپیک از سوی فدراسیون جهانی قایقرانی هستیم.

- نازنین ملایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اینکه از آمادگی لازم برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک برخوردار است، گفت: مترصد آغاز رقابت های انتخابی المپیک توکیو بوده و طبق برنامه تمرینی آقای فرزام از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه ارگومتر تمریناتش را طبق برنامه آقای افشین فرزام انجام می دهد، گفت: این دستگاه با هماهنگی سرمربی تیم ملی رویینگ از فدراسیون قایقرانی دریافت شده و طبق برنامه ارسالی آقای فرزام در خانه تمرین می کنم.

دارنده نشان طلای رویینگ آسیا با تأکید بر اینکه تمرینات بدن سازی را در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی انجام می دهد، گفت: روزهای ابتدایی تمریناتم را در خانه دنبال می کردم ولی با هماهنگی های انجام شده، مدتی است تمریناتم را به صورت اختصاصی در سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی انجام می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترصد رقابت های انتخابی المپیک هستم

مترصد رقابت های انتخابی المپیک هستم