مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:462020-04-06حوادث

34 هزار لیتر محلول ضدعفونی در استان زنجان کشف شد


فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: 14 هزار لیتر الکل و 34 هزار لیتر انواع محلول ضد عفونی در استان زنجان کشف شده است که بیش از 40 نفر در این راستا دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم جهانبخش ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: تاکنون اقدامات خوبی توسط پلیس برای مقابله با ویروس کرونا در استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در این خصوص بیش از سه میلیون عدد انواع دستکش، ماسک و کلاه و لباس پزشکی حفاظت شده در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: تاکنون 14 هزار لیتر الکل و 34 هزار لیتر انواع محلول ضد عفونی در استان زنجان کشف شده است که بیش از 40 نفر در این راستا دستگیر شدند.

جهانبخش به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح 38 هزار خودرو مورد غربالگری و بررسی قرار گرفته است که بیش از 62 خودرو در استان اعمال قانون و توقیف شدند.

وی ابراز داشت: 331 خودرو اعمال قانون شده و توقیف سیستمی شدند و در محل جغرافیایی خودشان خودرو توقیف می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: در طی مدت اجرای این طرح، 2 هزار و 200 دستگاه خودرو غیربومی از مبادی ورودی شهرهای استان زنجان برگشت داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار لیتر محلول ضدعفونی در استان زنجان کشف شد

34 هزار لیتر محلول ضدعفونی در استان زنجان کشف شد