مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:002020-04-06سياسي

نقش پلیس گمرک در جهش تولید


رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا، پلیس گمرک را یکی از تاثیرگذارترین پلیس ها در تحقق شعار جهش تولید دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هادی رفیعی کیا در یادداشتی پیرامون مأموریت پلیس گمرک درتحقق جهش تولید نوشت: مدت زیادی است سیاست های اقتصادی کشور با راهبرد توجه به منابع داخلی و تولید انواع کالا و خدمات توسط مقام معظم رهبری مورد توجه قرارگرفته که از مصادیق بارز سند چشم انداز20ساله و منشور گام دوم انقلاب است.

دولت های مختلف هرکدام با رویکردها و تدابیر مختلف در این جهت تلاش هایی را داشته است، اما آنچه امروز در فضای کسب و کارعمومی با آن روبه رو هستیم وجود کالاهای خارجی با محوریت کشور چین در بازارهای ایران و عدم استقبال نسبت به مصرف کالای داخلی خصوصا در پوشاک، تجهیزات صوتی– تصویری، انواع لوازم خانگی و.

است.

وی در ادامه نوشته است: عمده عوامل این موضوع مربوط به قیمت پایین کالاهای خارجی نسبت به کالاهای تولید داخل، جذابیت و تنوع کالاهای خارجی، تبلیغات کاذب مصرف کالای خارجی، مشکلات مالی و مالیاتی تولیدکنندگان داخلی و موارد دیگر است که پرداختن به آن در این بحث مد نظر نیست.

قاچاق انواع کالاها با قیمت پایین و به دور از مالیات و توزیع آن در بازار پرمصرف ایران ضربه سختی بر تولید داخلی و در نتیجه تعطیلی کارخانه ها، کارگاه ها، رشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پلیس گمرک در جهش تولید

نقش پلیس گمرک در جهش تولید