مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-06سياسي

نگرانی از فرونشست اتوبان پاسداران تبریز


فریدون بابایی اقدم روز دوشنبه در چهارمین وبینار شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نشست آسفالت اتوبان پاسداران، اظهار کرد: این موضوع باید هر چه زودتر بررسی شود و این منطقه به اصلاح اورژانسی احتیاج دارد.

وی افزود: سازمان فناوری شهرداری تبریز در خصوص برگزاری کمیسیون های شورای اسلامی نیز اقدامات لازم جهت برگزاری وبینار انجام دهد.

بابایی اقدم همچنین با انتقاد از بی توجهی به تصمیمات شورا، گفت: نتایج مرتبط با جلسات و تصمیم گیری ها باید پیگیری شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در جلسه وبینار شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به همکاری خیران در مقابله با کرونا، گفت: با همکاری خیران و کمک های مردمی، کمپین نفس و خیران اتاق بازرگانی تبریز و عزیزان در منطقه آزاد ارس، بسته های بهداشتی و کمک معیشتی و لوازم محافظتی تهیه شده است و ظرفیت تولید لباس های محافظتی از 400 عدد در روز به یکهزار عدد لباس ایزوله افزایش می یابد.

سونیا اندیش، با بیان این که شیوع ویروس کرونا و ابتلای آقای صادقزاده هشداری بود برای افزایش همبستگی میان اعضا شورای شهر، گفت: لازم است در شرایط فعلی همبستگی مدیران حفظ و گسترش یابد.

دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان این که ویروس کرونا شوخی بردار نیست، گفت: از تمامی شهروندان می خواهیم که در این خصوص احتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از فرونشست اتوبان پاسداران تبریز

نگرانی از فرونشست اتوبان پاسداران تبریز