مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 19:202020-04-06سياسي

واکنش وزیر بهداشت به موافقت رهبر انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، - سعید نمکی گفت: پس از مدت ها خدمت شبانه روزی همکارانم با وجود مضیقه مالی شدید، مژده رسید که گشایشی حاصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رییس جمهور با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تأمین نیازهای ضروری در این عرصه صادر کرد.

رییس دفتر رییس جمهور در نامه ای به محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت رییس جمهور به نامه دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به وی ابلاغ کرد.

روحانی پی نوشت کرده است که نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این منبع تأمین و حتی الامکان از تولیدات داخلی و با استفاده از شرکتهای دانش بنیان اقدام شود.

همچنین کمک های لازم به صندوق بیمه بیکاری ظرف هفته آینده انجام و جزییات طرح در ستاد اقتصادی دولت مطرح شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر بهداشت به موافقت رهبر انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی

واکنش وزیر بهداشت به موافقت رهبر انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی