مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:302020-04-07پزشكي

ثبت نام بیش از 4000 نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا


دبیر دانشجویی «پویش مقابله با کرونا» وزارت بهداشت از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: میزان استقبال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در این پویش به طور محسوسی بیشتر از سایر دانشگاه ها بوده است که البته با توجه به .

- دبیر دانشجویی پویش مقابله با کرونا وزارت بهداشت خبر داد ثبت نام بیش از 4000 نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا دبیر دانشجویی پویش مقابله با کرونا وزارت بهداشت از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: میزان استقبال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در این پویش به طور محسوسی بیشتر از سایر دانشگاه ها بوده است که البته با توجه به ماهیت مسئله موجود این موضوع امری طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین باقری ضمن بیان این مطلب به تشریح فعالیت های پویش دانشجویی مقابله با کرونا پرداخت و گفت: پویش دانشجویی مقابله با کرونا از بدو شیوع این بیماری در کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

فعالیت های پویش در ابعاد مختلفی طراحی شده بود تا بتوانیم از همه ظرفیت دانشجویان دانشگاه ها استفاده کنیم.

آنچه در این میان اهمیت داشت، ایجاد یک نظم و برنامه ریزی مشترک در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بود تا به خوبی بتوان از اشتیاق و حس احساس مسئولیت جریانات دانشجویی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 4000 نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا

ثبت نام بیش از 4000 نفر در پویش دانشجویی مقابله با کرونا