مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-07اقتصادي

تولید 15 هزار ماسک در روستای رمین چابهار


شمسیه شیرخانزهی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید ماسک و گان در ابتدا با 6 چرخ خیاطی و هم اینک با 16 چرخ و 40 نفر داوطلب در حال انجام است.

وی افزود: تولید روزانه هزار و 500 ماسک و 50 عدد گان با حمایت بنیاد نخبگان، خیران، شورای اسلامی و دهیاری روستای رمین در حال انجام است.

بخشدار مرکزی چابهار گفت: اولویت برای تامین نیازهای کادر درمانی و بعد اداراتی مثل فرودگاه، شهرداری، یگان های حفاظت ستاد قرارگاه کروناست.

وی ادامه داد: اولویت های بعدی این کارگاه تامین بخشی از نیاز مراکز بهداشتی و درمانی بوده که تاکنون ماسک های تولیدی پس از انجام مراحل ضدعفونی در شبکه بهداشت و درمان در اختیار سایر ادارات و سازمان های درگیر در کرونا قرار گرفته است.

شیرخانزهی تصریح کرد: در این کارگاه با حمایت بنیاد مجتهدی و خیران تاکنون بیش از 15 هزار ماسک تولید و با هماهنگی ستاد مرکزی مقابله با شیوع کرونا چابهار اقدام به توزیع به کادر درمانی و ارگان های مورد نیاز و همچنین کادر درمانی شهرستان های نیکشهر و قصرقند شده است.

رییس مرکز بهداشت چابهار نیز از خدمات عوامل دخیل در این کارگاه و خیرانی قدردانی کرد و افزود: ماسک های تولیدی این کارگاه در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته و پس از انجام مراحل ضد عفونی، در پست های غربالگری و مراکز بهداشتی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 15 هزار ماسک در روستای رمین چابهار

تولید 15 هزار ماسک در روستای رمین چابهار